Mokytojos kelią pradėjau ne iš karto... Tam prireikė laiko subręsti ir jausmo, kad galiu; kad galiu prisidėti kuriant. Pasidomėjus plačiau apie Valdorfo pedagogiką, sprendimas tapo aiškus. Aš troškau dirbti mokykloje, kurioje pati su didžiausiu džiaugsmu būčiau mokiusis. Man ši mokykla atrodė ir vis dar yra – svajonių mokykla!
Tam, kad būčiau gera mokytoja, nepakanka gilinti intelektualias žinias. Visų pirma, turiu „dirbti su savimi“. Kiekvienas vaikas atspindi mane, pamatuoja mano ribas. O susiklostę iššūkiai suteikia galimybę tobulėti ir kurti artimesnį, vis glaudesnį ryšį su vaikais. Vaikai nuolat ko nors mane moko, pavyzdžiui, buvimo „čia ir dabar“. Didelis širdies džiaugsmas aplanko būnant kartu gamtoje, stebint ją, jos ritmą, pokyčių dėsningumus, mikro pasaulį, patyriminius dalykus ar tiesiog buvimą vaiku.